24 učenika broji 1. razred agrotehničara i prva su generacija modularne nastave. Možda se pitate kakve veze ima broj 24? Toliko nam je trebalo vremena za novo istraživanje u modulu Agrobotanike. Što smo radili? Naučili smo razumjeti boje listova i razlikovati pigmente biljaka, zaronili smo u unutrašnjost građe biljaka i proučavali tkiva.
Postavili smo pokus koristeći biljni materijal koji smo najprije sistematizirali.
Promatranjem smo utvrdili da celer, krizantema i gipsofila imaju različitu strukturu provodnog tkiva.
Ali koje tkivo istražujemo? Eksperimentirali smo bojama i uzorke pustili 24 sata u otopini.
Nakon 24 sata u bojama, dokazali smo funkciju provodnog tkiva, i tako je naš zeleni celer poprimio plavu i crvenu boju listova, gipsofila je zažutjela, a krizantema zazelenila. Zaključili smo da su nam satovi istraživanja zanimljiv i zabavan oblik učenja.



