Kako bi zaokružili suradnju u sklopu projekta EkoPis-Praćenje promjena u okolišu i promocija ekološke pismenosti, voditeljice prethodnih dviju radionica su za naše učenike pripremile kviz i debatu na temu stečenog znanja sa zadnje dvije radionice.
U debati su učenici bili podijeljeni u dvije grupe te su zagovarali za svoje načine poboljšanja bioraznolikosti u našoj državi. Jedna grupa se zagovarala za to da bi se do 2030. godine trebalo zaštititi manje od 30% teritorija, dok se druga grupa zagovarala za to da bi se trebalo više od 30% teritorija zaštititi do 2030. Učenici su morali iznositi argumente kojima bi poboljšali ekonomsko i ekološko stanje države.
Nakon debate učenici su u istim grupama rješavali kviz koji se odnosio na invazivne vrste na našem području i bioraznolikost Jadranskog mora te su time provjerili koliko su znanja stekli na radionicama.
Voditeljice radionice bile su znanstvenice: Dr.sc. Barbara Sladonja, biol. Nataly Milovan, univ.bacc.mariscient. i Klaudija Dragičević, mag.ing.agr.
Učenici 2. razreda opće gimnazije su oduševljeni radionicama te su njihovi sati biologije kvalitetno provedeni na jedan poseban, zanimljivi i drugačiji način.
Sara Đukić, 2. og